100 frågor

Ni får en sånhär lista då jag inte har nått vetigt att skriva och sånna här väl alltid roliga? Eller kanske inte.
 
1. Fullständigt namn- Dimitra Margaretha H.H
2. Ålder? 16
3. Vart bor du? Utan för Uppsala
4. Bor tillsammans med? Föräldrar, syskon och vår hund
5. Färg på ditt hus? Gräddvit/ljusljusgul
6. Hus eller lägenhet? Hus
7. När är du född? 7 December
8. Klass?  Första ring
9. Vilket år tar du studenten? 2016
10. Något jobb? Nope
 
DAGENS:
11. Dagens uppvaknade? Lant så har inte sovit
12. Dagens mysigaste?  Att vara på lanet
13. Duschat idag? Nope
14. Dagens kram? Massa personer
15. Dagens knäppaste? Ello
16. Dagens mat? Flintastek
17. Dagens klädsel? Mjukis kläder
18. Dagens smink? Inget
19. Dagens sötnos? Sarah vår lärare!
20. Dagens roligaste? Sebastian eller Jasper!
 
BLANDAT:

21. Har du många vänner? Tillräckligt många
22. Hur många har du kysst? 8 pers
23. Vem kramade du senast? Mamma
24. Konstigaste du har gjort? Vet inte
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen
26. Finaste du har fått av någon? Fick ett halsband av mormor som hon hade fått av sin mormor
27. Har du pojk-/flickvän? Japp
28. Vem pratade du med i telefon senast? Min lillasyster
29. Vem fick du senast sms ifrån? Pojkvännen
30. Kan du ditt telefonnummer utantill ? Ja

 
FAVORIT:
31. Film? Alla filmer av Disney och Dreamworks
32. Låt? I Will Never Let You Down - Rita Ora
33. Mat? Kycklingsallad
34. Dryck? Vatten
35. Färg? Röd, Blå och Vit
37. Stad?  Krokom
38. Land? England
39. Ämne i skolan? Samhällskunskapen
40. Människa? Många

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
Min kille
43. Gången du spydde? Förra året
44. Gången du grät? Torsdags
45. Pizzan du åt? Förra året
46. Gången du var i Göteborg? Blir första gången om 4 dagar!!
47. Gången du var i Stockholm? 31 mars i år
48. Gången du var full? Förra året
49. Gången du var hög? Aldrig varit hög
50. Gången du var kåt? Den här veckan.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma.
54. Tvspel eller datorspel? Tvspel
55. Singel eller upptagen? Upptagen
56. Hångla eller ha sex? Hångla
57. Färg eller tapet? Tapet
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppragad
59. Big Brother eller Paradise hotel? Paradise hotel
60. Blont eller svart hår? Svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? Bruna som skiftar till grönt ibland
62. Choklad eller lakrits? Choklad!
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg, stockholm är så uttjatat
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Fanta
66. Pizza eller kebab? Gillar inget av det
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda
69. Leva eller dö? Leva
70. Kaffe eller te? Te

 
ANTAL:
71. Personer du hatar? 2
72. Gånger du varit full? 1
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1
74. Glassar du ätit på en dag?  2
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 0
76. Gånger du haft minnesluckor? 0
77. Gånger du varit hög? 0
78. Personer du saknar just nu? 20+
79. Gånger ditt hjärta brustit? 1
80. Tv-serier du följer? Just nu 1
 
 
VEM: 

81. Ska du träffa imorgon? Min familj
82. Sjöng du senast för? Alla som hörde mig på lanet haha..
83. Hade du senast en fb-konversation med? Elias
84. Spelade du tvspel med senast? Jack,Aron och Ello
85. Vill du ta med på resa nu? Ello, Aron, Jasper, Koffe och Jack
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen
87. Förtjänar att dö? Ingen
88. Är söt? Maggi
89. Vill du sova jämsides med i natt? Aron
90. Gör dig glad? Många

 

VAD:
91. Gör dig ledsen?
Döden och att känna att man inte är tillräckligt bra eller värdefull
92. Vill du helst göra nu? Sova
93. Önskar du att du slapp göra? Sova
94. Vill du ha nu? Nästa vecka
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? 
 Inget egentligen
96. Längtar du till? Göteborg och Frankrike!
97. Tycker du om dina betyg? Kan vara bättre
98. Ångrar du i ditt liv?
Att jag bette mig på det sättet jag gjorde mot min mamma när jag var yngre.
99. Är det bästa som hänt dig? Ello, Maggi och Aron
100. Händer nu ? Ska sova!

 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!