With or without you.

'' Hej Magdalena, jag förstår hur du känner och så, jag gör verkligen det. Men jag undrar, finns det inte någon från din gamla skola som du skulle vela umgås mer med, prata med eller någonting sånt?? Vore kul om du skrev i nästa inlägg här om du har fått kontakt med någon från din förra klass som du var vän med då och att ni ska försöka hålla kontakten även nu. // Tack på förhand en läsare som vill läsa mer från Magdalena!! :D '' 
 
Svar på tal :
Hej läsare! Jag gillade min förra klass väldigt mycket, men de som jag vill ha kontakten med därifrån har jag redan kontakt med nu. Dessutom så tycker jag att de flesta personerna förändrades när de började gymnasiet, det är därför som jag redan nu känner att de från min förra klass som jag håller kontakten med nu räcker för mig. Självklart så skulle jag hälsa om jag såg någon från min klass, men vissa personer har jag vuxit ifrån helt enkelt. Och jag personligen känner att jag behöver komma bort från vissa personer, som inte fick mig att må så bra som jag tycker att jag förtjänat. Förut när jag gick i min förra klass så var jag osäker på mig själv, och självdestruktiv och var väldigt vilsen, därför förlät jag för lätt och var med personer som inte riktigt fick mig att må så bra. Jag ångrar ingenting från tiden i min förra klass, men nu är det dags för mig att gå vidare och börja om. Jag mår mycket bättre nu, och jag är med folk som får mig att lysa upp och skratta, nu mår jag bra och jag vet vilka jag ska träffa och vilka jag ska undvika. Som jag brukar kalla det för energitjuvar som tar ens energi, och försöker dra ner en till botten de dagarna för mig som jag var offret är över. Jag vet nu faktiskt vad jag behöver, vill och förtjänar. Tack ska du ha det glädjer mig, absolut så kommer det nog bli mer från mig också. Jag är hedrad att jag får göra inlägg här på älsklingarnas fina blogg. Roligt att du vill läsa mer från mig. Ha det bra, och hoppas att du fick svar på din fråga! / Magdalena. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!