When I look at you

Godmorgon! 
Jag bloggar från bussen just nu då jag försov mig imorse och inte hann blogga från datorn. Måste öva på glosorna jag har i tyska men har verkligen ingen lust till det, får se hur jag gör med tyskan idag. Vet att jag åker dit men sen märker vi. 

Är så satans trött då jag inte kunde somna igår natt och sen kunde jag inte vakna imorse så jag kör på Onepiece idag, lite smink och oplattat hår i en tofs.  På idrotten idag skulle vi inte direkt idrotta utan istället gå någonstans och lära oss elda och använda spritkök! Jag ser faktiskt fram emot det mest då jag får sluta efteråt! 

Jag kommer inte uppdatera så värst mycket idag, hoppas allt är bättre med er än vad det är med mig, kram <3 -E


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!