Sorry

Jag orkar inte att jag aldrig publicerade de inlägg jag skrev vid 13 någongång idag. Hur som helst så har jag spenderat den största delen av min dag i köket. Har först lagat brunch till mig som bestod av en omelett med kyckling, paprika och lök, smoothie och apelsinjuice. Sedan åkte vi och handlade snabt på Willys, bestämde mig för att baka kanelbullar vilket jag spenderade resten av dagen på. Nu har vi fått småbesök av Louiza och hennes dotter Nathalie som var påväg från Tyresö KKs tävling. Vi ska äta och sedan fika så jag måste gå nu ! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!