Shake it out

Sitter just nu på ett tåg, nysminkad och alla möjliga smycken på. Blev att helt random packa om väskan, duscha och byta om för att sedan hoppa på bussen och sedan tåget för att åka till Stockholm! Blir att spendera kvällen där! Vi märker om jag bloggar något mer men som ni kanske märkt har jag inte bloggat under dagen heller och det beror på att jag har en skolgång att sköta, jag försöker men prio ett är skolan !

Sitter och mumsar på en god sallad och lyssnar på #fail, mobilen gick att ladda på tåget så det var ju helt underbart!
Nu dör mitt internet så jag avslutar detta inlägg med några bilder från nyss ! Kramar från E

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!