Rush

Jag vet, jag vet! Sämst på att blogga! Men jag har verkligen ingen ork att göra det på dagarna just nu! Går ju i skolan fram till 2/3 och jag har sovit skit dåligt dom senaste nätterna så dom senaste dagarna har gått ut på att sova och vila upp mig!
 
Men idag var det skolan, mådde inte alls bra och typ skrek på alla (förlåt för det!) sen när skolan var slut blev det att ta en buss till sjukhuset då morfar har blivit inlagd igen och den här gången är det ganska allvarligt då dom tror att hans hjärta stanna men startades igen och dom ville ha kvar honom då hans puls är ganska hög även fast han bara ligger i sjukhussängen. Men han såg ganska pigg ut även fast han var lite blek! Hoppas på att han blir bättre!
 
Sen efter det åkte vi hem och jag fick en halvtimme på mig att byta om, packa väskan, äta nåt innan det var dax att sätta sig i bilen igen för att åka till dansen! Var ganska skönt att vara tillbaka då jag inte varit på dom 2 senaste gånger pga att jag haft feber och varit förkyld! Var skit kul och dansen var mega frän! Efter dansen så satt jag mig på bussen till Kikis innebandy träning och när jag kom dit så höll dom på med nån kondition sak och dom hade precis gjort klart första gången och dom skulle göra det en gång till och då jag både känner tränarna och tjejerna så sa dom att jag skulle vara med. Så jag sa okej och böt tillbaka till träningskorna och satt upp håret igen och gick och ställde mig med dom andra tjejerna.
 
Det gick ut på att man skulle först jogga från ena långsidan av sargen till den andra och sen nudda och sen springa allt man orkade tillbaka sen jogga igen och när man nudda sargen den här gången skulle man rusha fram och tillbaka sen jogga igen, rusha 3 gånger, jogga och sen rusha 4 gånger. Det var skit jobbigt men kul då jag var den enda som lyckades göra till alla 4 rushar men dom hade ju då redan gjort samma sak en gång innan så jag ska inte skryta förmycket ;)
 
Sen var det att sätta sig i bilen hem och när man kom hem så blev det att äta innan jag hoppade in i duschen och sen blev det lite tvmys i källaren och nu ska jag sova! Är jättetrött och tror jag kommer slockna så fort mitt huvud träffare kudden! Hoppas ni haft en bra Onsdag för det har verkligen jag haft :D ÄLSKAR ER ALLA!
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!