Ready for

Godmorgon!
Ganska nyvaken är jag, men det är skönt ändå! Tisdag idag vilket för min del innebär kort dag vilket bara glädjer mig då jag kan göra så mycket om dagarna. Efter skolan måste jag förbi UL eller pressbyrån för att fixa nya busskort och sen blir det hem ! Ganska friskt väder idag också och på det så har jag glömt min jacka i Dimitras skåp så jag får väl den sen.

Annars har jag ju faktiskt inte så mycket att blogga om.. Här är ett OOTD i alla fall som består av stickad tröja och strumpbyxor :

-E

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!