Nk1b

Hello bloggläsare! 
Idag är en riktigt bra dag tycker jag, ingen aning om varför jag tycker det men den känns bra bara ! Nu börjar klassen sakta men säkert rulla in och jag ler som ett fån ._. Haha.. vi börjar om fyra minuter så ska nog pickpacka ihop och dra till dagens första lektion som är Naturkunskap sen har jag Medieproduktion och där tar min skoldag slut så det blir att åka hem och skaffa sig ett liv genom att cykla till Gränby C och handla mat (läs: frukost) till veckorna framöver, sen ikväll ska jag förmodligen ut och jogga för att träna på konditionen! Har satt mig på Dimitras lektion och ska sitta här o jobba ! 
 
Men somsagt ska jag vara på lektion nu så vi får höras sen ! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!