Morning !

Godmorgon eller något! Dimitra sover fortfarande i min säng, hon är jättesöt när hon sover! Jag själv satte precis igång Piff & Puff på stora TV:n och sitter med barnen och tittar så dem håller sig lugna. Mamma gick o la sig för att vila så jag får sitta och barnvakta. Sen omkring halv tre eller något så ska jag och Dimitra bli hämtade då vi ska på lekutbildning med Kyrkan ! Jag ser faktiskt otroligt mycket fram emot det! blir sköna kläder och inget smink! 
 
Ikväll blir det förmodligen mest att vila och fixa mig inför skolan imorgon men nu ska jag fixa mat ! PussE
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!