Lost in your eyes

Sitter och lyssnar på Aviciis nya album True, riktigt bra! Verkligen finns lungna låtar och sen finns det lite peppigare låtar så det är verkligen ett underbart album! Ha fastnat på 4 låtar!
Hey Brother
Dear Boy
Addicted To You
All You Need Is Love
 

Ska snart lägga mig ner och somna och flyga iväg till drömmarnas värld för jag ska till skolan imorgon/idag! Bryr mig inte om jag så är död imorgon jag ska till skolan! Saknar mina söta vänner för mycket och blir bara ännu depprimerad när jag inte får träffa mina vänner. Det är en ganska lugn dag alla fall, Har bara Samhäll, Svenska och sen Tyska.
 
Nu måste jag sova, skriver mer imorgon/idag :)<3
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!