I'm Addicted To You

INTERNET FUNKAR IGEN :DDD
Såhär halv 2 på natten... Borde egentligen somnat för länge sedan men jag kunde inte få mina ögon att stänga sig och jag låg och vred på mig och tänket på massa saker.
 
Ska bli skönt med lite helg också, känner mig fortfarande inte 100% frisk så det blir verkligen att ta det lungt den här helgen! Och nästa helg så fyller min fina mamma år också, så måste se till att köpa en present till henne. Jag och Systrarna har redan pratat om vad vi ska köpa och då jag beter mig som den äldsta av oss får jag ta reda på hur mycket allt kommer kosta och sen dela det på 3 sen blir det att jag köper allt och sen får jag pengar av dom andra.
Brukar typ alltid händ varje gång vi ska köpa nåt till nån annan i familjen. Men jag klagar inte jag gillar att ha koll och veta vart mina pengar tar vägen och sånt. Jag gillar inte att bara kasta bort pengar och nu när jag ska börja få mitt studie bidrag så måste jag börja planera vad jag vill lägga mina pengar på.
Tre måste ska för mig när jag får mina pengar är Blekningsmedel, Hårfärg och Färgbomb. Helt klart ett måste för mig!
 
Måste verkligen sova men jag sitter och lyssnar på Aviciis låt Addicted To You, så sjukt bra! Synd att det är den enda låten på hela hans album som bara är 2 min :c
Skulle verkligen vilja ha en 6 min lång verasion.
 
◢◤
I'm addicted to you, 
Hooked on your love, 
Like a powerful drug
I can't get enough of, 
Lost in your eyes, 
Drowning in blue 
Outta control, 
What can I do?
I'm addicted to you!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!