Im a master in the sky

Godmorgon! 
Morgonens inlägg skriv faktiskt från min mors dator! Jag har varit hemma själv sen imorse vilket innebar musik på hög och dansa omkring halvt naken när jag fixar mig, haha! Idag är skoldagen kort, först svenska sedan MSK så slutar 13:30 tror jag. Efter att skolan slutat ska jag möta upp Alicia på stan och småshoppa litegrann! Det regnar ute också påtal om annat, vilket jag hoppas kommer hålla sig för det innebär lite folk på stan = fler grejer till mig ;)
 
Har ingen aning om vad som sker efter det då jag funderar på att skippa ryskan.. Får säga till David i skolan idag så han kan ta med nya läxan till mig ! Blir asbra ;) 
 
Nu måste jag skynda mig iväg, men vi får höras 
Bilderna är tagna September 2010, precis när jag hade börjat 8:an på Kunskap ! 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!