I Would Too

Jag förstår inte varför jag in hittar tid till att blogga från datorn. För egentligen är det inte alls svårt att knappa in ett inlägg på en dator, faktiskt mycket enklare än på mobilen! Om ni kollar på tiden förstår ni nog att jag sitter och bloggar på bussen igen, så enkelt är det.

Har fått en grundidé till en design på bloggen men inte fan vet jag hur jag ska gå tillväga när jag ska sätta ihop den. Blir att sätta sig med den imorgon efter skolan om inte på fredag eller i helgen. Idag har jag tyvärr inte tid då jag ska först gå i skolan och efter skolan har jag dans och sedan även KU. Så är hemma efter nio någongång och ska lägga mig typ direkt!

Igår var det skola för mig till två och sedan en snabbis på sjukhuset. Åkte till stan där ja var med mamma och köpte en vinterjacka sen hade jag ryska ! :D så kul!

Jag är aningen trött och sliten idag så är ingen att leka med om vi säger så.. Vi hörs bloggen :3
-E

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!