I tried so hard

Godmorgon ! Jag ska lära mig att blogga på morgonen men ännu är det svårt att vänja sig då jag packar ner datorn redan kvällen innan.

Jag känner mig smått galen då det just nu är 8 grader och jag har shorts på mig men #yolo. Nej men skämtosido, det ska bli 23 grader senare har det stått på http://klart.se">klart.se och jag tror väl mer eller mindre på det, även om det innebär att jag smått fryser at the moment.

Idag händer egentligen inget särskilt, skola - hem liksom, och sen tror jag faktiskt jag ska sova. Så trött och jag vill inte vara dryg mot folk imorgon så :)

Nu ska jag förvisso kliva av min buss,en jag ska försöka slänga in ett och annat inlägg under dagen :)

Sincerely E <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!