Hur dom än

Sitter just nu i Kikis rum med Kiki och lyssnar på Oskar Linnros. Känns som jag börjar varje inlägg med "Sitter just nu" borde sluta med det! Men ni kanske har märkt att vi har bytt design och ändrat nästan allt på bloggen :) Vi ville ha något nytt, något simpelt och vi blev jättenöjda! Ello har kodat hela bloggen och jag har fixat header och signaturera som finns under varje inlägg när vi skriver från datorn.
 
Har inte nåt att säga mer då jag är hemma idag för mitt huvud inte ville sammarbeta med mig idag och pulserade en hemsk huvudvärk när jag vaknade imorse och det gör inte nåt att jag inte är i skolan idag då alla 1:or och 2:or skulle ha studetekniks dag och det var en av huvudsakerna som man fick varje termin på Kunskap så känns inte som jag missar nåt!
 
Nu ska jag gå ner och äta frukost så jag kanske blir lite piggare och bättre! Hoppas ni har en bra dag, skriver mer sen :)
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!