1 september

Ja, förste dagen på en ny månad! Inget speciellt alls händer den här månaden. Eller jo, mamma fyller år annars är det skolan som gäller, sen nästa vecka börjar både dansen och KU så det är vad resten av mitt år kommer spenderas runt.
 
Skolan, KU och Dansen.
 
Jag har egentligen inget att skriva då det enda jag gjorde igår var att sova och idag har jag bara tagit det lungt. Funderar på att städa mitt rum, börjar bli ganska stökigt! Sen måste jag också visa kläderna jag köpte i fredags! Det är 4 tröjor, 1 skjorta och 2 leggings så det är inte speciellt mycket sen köpte jag också en färgbomb till håret som jag nämne i förra inlägget jag skrev!
 
Vi ska snart gå och äta hos mormor och morfar som vi göra varje söndag, sen blir det väl att duscha och bara ta det lungt inför en ny vecka i skolan!
 
 
Kommentarer
Postat av: Vad tycker du om....

Hey, jag undrar vad du tycker om denna bloggare
http://www.nattstad.se/SarahTheFail
och vill ha ett ärligt svar och vill verkligen att du skriver om vad du tycker, för jag vill själv blogga och vill veta vad du anser om denna bloggare, om hen bloggar bra eller dåligt

Svar: Asså när man först öppnar själva bloggen så får man en tråkigt känsla då det är en "normal" nattstad blogg, Ingen personlig header, ingen personlig design, ingenting, sen är det för få bilder för att jag skulle vilja stanna och fortsätta läsa bloggen. Det ser verkligen ut som en nybörjare blogg. Sen skulle det vara roligt med lite mer tips om olika saker och inte bara om hennes dagar!
Elizaveta Komarova

2013-09-01 @ 20:52:24
Postat av: Anonym

När man läser bloggen, så får man ett intryck att det är en person som inte har gått skolan tillräckligt flitigt för att kunna stava funktionellt. Det är otroligt viktigt om man har en blogg, att man ska kunna stava. Sedan så är inehållet otroligt tråkigt, och vardagligt, om jag ska vara helt ärlig så tänker jag bara säga rakt ut att bloggen suger så jävla hårt att jag blir mörkrädd. Man undrar ju varför personen i fråga ens startade en blogg, hon kan ju inte stava rätt. Suck man blir ju trött, nu vet inte ens om jag kan sova ordentligt inatt. Om jag var du så skulle jag ta en riktig funderare, om bloggen ens är värd att behålla. Det är nästan så att man skämms. Jag känner att utrymmet som bloggen tar är bortkastat. Tack för mig, leverpastej.

2013-09-01 @ 21:40:08

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!