Kan inte sova

Har suttit uppe sen klockan 2 somnade vid 10 och sov till 2 så lite sömn har jag alla fall fått, tror inte jag kommer få så mycket mer... kanske nån timme eller två till. Har försökt somna flera gånger men mår bara illa och ligger och vrider och vänder på mig. Skit kul verkligen. 

Sen så är det ju en underbar måndag också och det betyder skola! OCH ELLO SAKEN KOMMER INTE SÅ FÅR VARA UTAN MIN ANDRA HALVA HELA DAGEN D:
Sista veckan innan höstlovet så det är ganska lugnt, går bara måndag, tisdag och onsdag då torsdag och fredag är utvecklingssamtal för alla elever på skola så man är ledig den dagen man inte har utvecklingssamtal. Har på torsdag kl. 13.45 så har sov morgon också.

Annars har jag återträff med personerna som jag gick med i 7-9 på tisdag, både dom som jag gick i samma klass med och dom som gick i min parallell klass. Ska bli riktigt kul att träffa dom gamla lärarna och personerna. 3 personer som gick i min klass (1) och parallella klass (2) går på samma gymnasium som jag så dom ser jag varje dag, men ska bli kul att träffa alla andra. 

Sen på fredag är det återbesök hos läkaren, lördag fyller mormor år och på söndag är det dop för det senaste tillskottet i släkten, Klara. Ska bli jätteroligt då Ello kanske hänger med, ingen av mina vänner har nån gång fått hänga med på nåt sånt här med släkten! Men mamma,pappa,mormor och morfar ser henne som en till dotter så om hon hänger med får hon äntligen träffa resten av släkten. Hon har ju dock redan gjort det på min konfirmation men alla fall.
 
Här får ni en bild på mig och Ello på ett litet speciellt sätt.
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!