I'll be my hero

Hej! Magdalena här. Det var längesen jag skrev ett inlägg här, men nu blir det ett iaf! Jag har kämpat med mig själv på senaste. Som i stort sätt alla gör, när man försöker hitta sig själv. Vilket inte alltid är så lätt. Fast jag tror att jag börjar hitta mig själv, och kanske till och med börjar gilla mig själv. Jag ska leva med mig själv hela mitt liv, och jag behöver vara min bästa vän. Och min egen hjälte. Men precis som alla andra så har jag det svårt ibland med att acceptera mig själv. Jag har nog tusentals skavanker haha. Och jag har säker mer skavanker än bra saker. Jag är inte världens smartaste människa, inte heller är jag världens snyggaste eller någonting sådant. Men jag är bra ändå, och jag har mening och betydelse även om jag inte är bäst. Jag vet att många har svårt att förstå mig eftersom att jag är svår att tyda ibland. Jag kan bli väldigt arg skratta åt ingenting, och snubbla för ingenting. Jag är random. Men jag gillar mig själv, jag gör mitt bästa och man kan inte göra mer. Jag är mig själv och det är finare än utseende smarthet eller någonting annat enligt mig. Stay strong! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!