You don't have to take it from me

Hej! Jag klev upp för ett tag sedan och sitter just nu och äter frukost. Sen ska jag fixa mig och dra till stan för att gå på Turbo med Danil, Makar, Maksim, Alexandra och Alicia. Jag känner mig faktist aningen krasslig och snorig men jag vill verkligen se Turbo så jag valde att följa med.. Nu när jag tänker efter är det ett dumt val men ahja.. Senare idag ska jag nog inte göra så mycket.. Blir väl mest att försöka bli frisk tills imorgon, annars är det inte så mycket som står på kartan! 
 
Vaknade upp till världens finaste sms från Dimitra också, blev jättelycklig på riktigt <3 Vad småsaker som sms kan göra för ens dag, helt sjukt! Älskar dig min finaste <3 
Bilden är från när vi skulle på lilla Klaras dop <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!