Whatever they do, whatever they say

God morgon eller dag eller whatever! 
Jag väcktes av mamma ganska precis för en timme sedan men tog mig upp för kanske en kvart sedan. Klätt på mig, bäddat sängen och läst massor av bloggar har jag hunnit göra! Ska strax borsta tänderna och tvätta ansiktet och sen lär väl Louiza och Nathalie komma hit vilken stund som helst! Jag är såååååå trött men jag vet redan nu att jag inte får komma undan med det! Har en massor att göra idag.. 
 
Ut och jogga nån km. 
Plugga matte (och annat viktigt som jag inte kommer på atm) 
Kolla på bibliotek i Uppsala efter körkortsboken
Duscha, raka ben, noppa ögonbryn, måla naglarna 
Planera julklappar! 
SY!
 

Tror jag kommer lyckas pricka av allt innan 1 inatt.. Imorgon är det skola vilket jag är rättså glad över då jag saknar mina grabbs och alla andra sötsaker i skolan! Men nu så ska jag faktist få i mig mat och lyssna på The Monster med Eminem och Rihanna, som är min nya droooooooog ! 
Instagram bild från när jag skulle till KU i onsdags
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!