We came to destroy

Hej finaste! 
Jag är helt borta i huvudet om dagarna. Noll koncentration på något, tror jag kommit till mitt årliga "må dåligt" tillstånd men det får jag helt enkelt ta. Gick nästan in i väggen i somras och jag lär väl vara på den gränsen i vinter också, när det blir för mycket, har jag tur tar jag mig ur det fort, om inte tar det lite längre tid. Men det fixar jag så småning om. 
 
Idag så tog jag sovmorgon och åkte till tandläkaren, bedövades i halva ansiktet och lagade två hål. Var i skolan och sedan åkte jag ner på stan där jag köpte en födelsedagspresent till Asal som ska ha middagskväll på lördag. På fredag ska jag och Dimitra hem till Anna på middag och sleepover så jag har mycket denna helg! Men det kanske är bra att bara släppa allt ? 
 
Ska hur som helst strax rita lite på en design till bloggen med hjälp av ritplattan jag lånar av Maria (Dimitras syster) Har en liten idé men den är långt ifrån bearbetad och genomtänkt! Photo Challengen får jag även slänga upp, snart.. Har en idé på dagens också, men jag äger ju ingen bra kamera och laddaren till mammas digitala är borta.. Ska "låna" Alicias digitala och fota så ni får två bilder! 
 
Imorgon ska jag plugga, måste, ligger efter så sjukt mycket! Ljugit för vissa lärare har jag också gjort men det är okej, jag fixar det! Med lite egentid och koncentration fixar jag det, måste bara klura ut hur jag ska skaffa dessa två ;) Här är hur som helst min humor just nu, like "Bitch you lying.." 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!