Unconditionally

Nu ligger mina senaste 3 challenge uppe på bloggen!
Har ni märkt att det finns en kategori som heter Different Challenges och om ni trycker där kommer ni kunna se alla bilder som jag och Ello tar till Challengen, så behöver ni inte gå igenom alla dom normala inläggen också! :)

 

Kom hem från innebandy matchen för ca 1 timme sedan, det blev oavgjort med 2 - 2 och Kiki gjorde 1 mål!

Annars så har jag fått en ny drog, Katy Perrys låt Unconditionally!

 

Så fin låt och hela texten stämmer in på en person i mitt liv just nu, så ni får låten och texten står under!

 

Oh no, did I get too close?
Oh, did I almost see
What's really on the inside?
All your insecurities
All the dirty laundry
Never made me blink one time

 

Unconditional, unconditionally
I will love you unconditionally
There is no fear now
Let go and just be free
I will love you unconditionally

 

So come just as you are to me
Don't need apologies
Know that you are all worthy
I'll take your bad days with your good
Walk through the storm I would
I do it all because I love you
I love you l love you

 

Unconditional, unconditionally
I will love you unconditionally
There is no fear now
Let go and just be free
I will love you unconditionally

 

So open up your heart and just let it begin
Open up your heart and just let it begin
Open up your heart and just let it begin
Open up your heart

 

Acceptance is the key to be
To be truly free
Will you do the same for me?

 

Unconditional, unconditionally
I will love you unconditionally
And there is no fear now
Let go and just be free
'Cause I will love you unconditionally (oh yeah)

 

I will love you
I will love you
I will love you unconditionally
so i will love you unconditionally

 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!