Trettionde november tvåtusentretton

Haft fullt upp idag! 
Väcktes 11 av mamma som sa att vi skulle åka om två timmar. Sminkade mig, plattade och fixade håret, klädde på mig, dansade till JULmusik och hade det allmänt trevligt de två timmarna. Sen åkte vi hem till Victoria (min brors ex.) där vi firade Sofia som fyllde hela 10 år (!!!!) idag. Jag känner mig gammal om jag ska vara ärlig, jag var alltså sju när den lilla tösen föddes och nu är hon 10! CRAZY! Vi fikade och åkte sedan hem till min bror där vi satt i soffan och pratade en massor om allt mellan himmel och jord med Alexandra ! 
 
Fick skjuts hem, mamma åkte iväg så jag och Mischa fixade tacos och åt det. Nästan precis när vi var klara så plingar det på dörren och då är mamma tillbaka med PIZZA! Så vid nio så värmde vi upp pizzan och kollade på "We're the Millers" och jag älskar den filmen PÅ RIKTIGT! Jag skrattar så jag gråter varje gång ! 
 
Nu ska jag strax tvätta av mig sminket och somna lite gladare och lite lyckligare. Fick "Godmorgon <3" sms idag av den mest underbaraste person jag vet (efter Dimitra) och jag har haft ett leende på läpparna sen dess. Tänk vad mycket ett sms från någon man gillar kan göra ! 
 
Now let's get some f***ing sleep peepz! Arrivederci! 
 
PS. Imorgon börjar min tillbakablick på 2013 ;) Håll utkik varannan dag! <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!