Trettioåriga kriget

Läser om Trettioåriga kriget medans jag ligger under mitt tjocktäcke och skakar, tror jag har lyckats bli förkyld så blir troligen varken skola eller dans för mig imorgon utan får ligga i min lilla säng och tycka synd om mig själv. Hela mitt dunkar och jag ska snart gå och lägga mig, orkar inte vara uppe längre.
 
Var kvar på stan eller stan och stan, vi var på Ikea. Jag och Ello skulle till bolandcity för Ello skulle köpa nåt men hon hade glömt sin plånbok så vi drog till IKEA där Jack, Aron, Koffe och Jappe var. Vi satt där i säkert en halvtimme innan Ello drog och då var jag kvar med killarna, ni fattar inte hur mycket man skrattar med dom där. Haha så jäkla konstiga dom är, men man måste älska våra teknikare!
 
Men vi hade jätteroligt och skrattade och gick runt på Ikea och test satt soffot, kök, test låg sängar (Not in a sexuel way) och hade som sagt allmänt kul! Sen runt typ halv 5 tog vi bussen tillbaka till centralen och när vi satt och väntade på bussen så hittade killarna två övergivna kundvagnar och ni kan ju sen själva gissa vad idioterna gjorde!
 
När vi sen kom fram till Centralen gick vi för att lämna Jappe vid sin bussen, alla sa hej då till honom och fick kramar och sen när vi börjar gå så märker jag att Koffe inte är med och då vänder sig jag om och ser fortfarande Jappe kvar då medans Jappe stod och sa hej då så hade bussen åkte... så det var bara att vänta på nästa. Så alla gick till Koffes tåg och stod där i 20 min efter typ 10 min så gick Jack och sen åkte Koffes tåg (Med Koffe på) Så vi gick tillbaka till Jappes buss och sa hejdå och såg honom kliva på bussen den här gången. Sen gick jag och Aron till akademibok handeln och satt där en timme och snackade skit och skrattade innan vi gick tillbaka till centralen och jag fick ladda min mobil för att få tag på mamma så jag kunde ta mig hem.
 
Men det var riktigt kul så jag ska inte klaga. Men som sagt så är jag inte på topp så nu ska jag tvätta av allt smink och gå och lägga mig. Behöver verkligen sömn!
Men hoppas ni haft en bra dag!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!