To the moon

God morgon ! 
Jag vaknade lite efter sju och snabbfixade mig, sen åt jag frukost och pluggade på glosor i tyska för vi ska ha förhör på det  idag.. Jag har inte vart på tyskan på ett tag för jag helt enkelt inte velat eller inte orkat. Men har bestämt mig att köra Non-stop i skolan fram till jullovet, precis som jag gjorde innan höstlovet! Dock blev det en svacka på totalt en vecka för att det fanns så mycket oro kring mig, men sånt är okej för att man ska kunna återställa sig! 

Sen ska vi ha handikappidrott idag på idrotten, ser ganska mycket fram emot det! 

Får se hur mycket mer jag bloggar ! :)<3



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!