To be kicked when you're down

Hej bloggisen! :) 
Just nu sitter jag med Simple Plan i öronen, lyssnar på Spotifys radio baserad på en av Green Days låtar, rätt nice faktiskt då det är en hel mix av olika slags låtar. Samtidigt sitter jag och gör en massa kompleteringar i olika ämnen, jag arbetar även ikapp saker så jag slipper dem senare. Hittills har jag gjort 2 uppgifter och även lite smått på en tredje som jag skickat till Sarah (vår svensklärare) för att få feedback. Det är rätt skönt att inte skjuta upp allt till sista sekund, svenskan ska vara klar på tisdag så jag har några dagar att komplettera, rätta och ändra uppgiften. Strax ska jag göra två arbeten i engelska, ett skulle vart inne för massor av veckor sedan men jag har totalt glömt bort det och det andra är relaterat till böckerna vi läser, ska göra en poster med beskrivning av boken utgåendes från dess omslag! Jag läser City of Bones som är boken som är basen till The mortal instruments, ni vet filmen Dimitra recenserade för några veckor sedan? 
 
Jag ska återgå till mitt arbete nu men kika in lite senare under kvällen för dagens challenge ! ;) 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!