Something i need

Nu är det snart dax för att låta drömvärlden ta över! Imorgon börjar jag 8.30 med tyska, har glosförhör men det är veckodagarna som jag lärde mig i 6:an så det är ganska chill, sen har jag svenska och sist grännsnittdesign/webbuttvekling och den slutar egentligen 13.40, men 13.40 så ska lilla jag vara på sjukhuset. Så jag ska gå redan vid 1 och sen får jag se hur länge jag blir kvar på sjukhuset.
 
Jag ska kolla min hals, för ni kommer ihåg när Fredrik råka slå sitt huvud i min hals? Ja exakt jag har fortfarande ont och problem med den så ska åka och kolla så det inte är nåt allvarligt. Tror inte det är nåt allvarligt då dom har dragit ut på tiden så lång som det har gått nu, men alltid bra att kolla det alla fall. Ni vet vara på den säkra sidan!
 
Annars har jag suttit och lagt in massa nya låtar på min spotify lista! Nu har det blivit hela 794 låtar, hela 47 timmar! Har blivit en hel del olika musik stilar, till och med mamma sa det här om dagen, att hon tyckte jag hade så massa olika låtar!
 
Så om ni nån gång behöver låt tips så har ni 794 låtar att välja mellan och det till kommer nästan alltid nya låtar!
Nu ska jag sova, så hoppas ni får en bra dag imorgon!
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!