Som ett as

Ska upp om drygt 5-6 timmar.. Svinjobbigt att inte kunna somna, för jag vill sova och jag förstår att jag behöver sova men ändå så är hjärnan klarvaken. Imorgon är det alltså skolstart efter ett lov på 12 dagar, snacka om att jag kommer behöva komma i schack nu i veckan! Kvällen har varit lite långtråkig men jag har i alla fall sytt, kollat efter bok och duschat. Alltså har jag gjort typ hälften av allt jag skulle, vad är jag för jävla människa? ._. 

Imorgon har jag valt att hoppa över tyskan på morgonen av simpla orsaken att jag kommer behöva min sömn men sen är det vanlig skoldag! Eller nja..Killergame @ITGU startar imorgon också så hoppas det blir kul ! Sen ska jag hämta ut min skolkatalog också hos elevkåren! Jag har längtat som ett as efter att få den för att se alla gymnasieskolor i Uppsala skolfoton!! 

Nu tänker jag hur som haver försöka somna, lyckas ja inte så dygnar jag !~E


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!