On top of the world

Känner att jag kommit bort lite i bloggandet.. I alla fall under denna småruggiga dag. Upp tidigt och det är inte så jäkla lätt när man inte kan sova ordentligt och tillräckligt länge, förhör på glosor i Tyska (som tur slapp vi läxa till nästa vecka!) och sedan har det bara rullat på hela dagen! På idrotten var vi på F&S precis som Dimitras klass men eftersom vi var på vanligt gymbesök förra året blev det ett pass i år, nämligen inget mindre än Spinning 55 men det gick faktiskt helt okej enligt mig för att vara första gången! När jag kom hem så satt jag mig på cykeln igen och åkte först o köpte fyra grejer sen åkte jag till ICA och hämtade ut ett paket! När jag kom hem gjorde jag inte särskilt mycket innan mamma och pappa ringde och sa att vi skulle mötas vid ICA för pappa skulle hämta ett paket som förmodligen var till mig, vilket det också var! Därefter cyklade jag hem till en tjej som sålde sina körkortsböcker till mig för 210 kr! Hur bra som helst ju! Fick med Bok, studiehäfte, vägskyltshäfte + ett test, så det var helt klart värt och sen dess har jag bara gått runt död hemma.. Det har dessutom regnat sen jag klev ut från gymmet så känner mig inte så glad då jag cyklat runt i regnet.
 
Reste mig upp i brygga för andra gången på typ 3 år idag också! Det är riktigt bra för att vara jag. På tal om jag.. Jag är absolut ingen gym-person, trivs inte för fem öre.. Men idag, när klassen körde spinning så brydde jag mig inte alls för vem som kollade och vad dem tänkte om mig och det var lite av en chock då jag sagt till Dimitra att jag inte trivs på gym... Men nu ikväll har jag funderat på ett gymkort, nästan så det kliar i fingrarna! 
 
Jag är riktigt trött just nu, har molande träningsvärk så tror det kommer vara en bra värk imorgon! Får se när jag kommer upp ur sängen imorgon, men just nu är det dags för mig att sussa ! Vi hörs <3 
En liiiiten sneak på vad som fanns i ett av paketen 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!