My name is Turbo

Fy satan vad snuvig och klen jag känner mig :( usch.. Jag ska strax gömma mig i min mysiga säng framför komedimn We're the Millers eller som den heter på svenska Familjetrippen. Var ju och såg den på bio för två veckor sedan med Dimitra och Anton och GUUUD vad jag skrattade! Den är byggd på så dålig humor så den blir bra! Mycket Marijuana propoganda och massa slaffs men det är inget man tänker på när man väl kollar på filmen. Imorgon blir det ingen skola för mig då jag har 35,1 graders "feber" när min normala kroppstemp ligger på 37,5 så jag känner mig som en spaghetti just nu.. Så otrevligt! Beräknar på att vara återställd till på tisdag eller onsdag, vill verkligen gå i skolan nu när jag trivs. Vill inte missa en endaste dag på gymnasiet!
 
Nu när jag väl passar på kan jag väl berätta att Turbo var en riktigt bra barnfilm och jag skrattade så jag grät.. Jag gillar barnfilmer och det jag gillar ännu mer är att man vet att det först kommer vara en inledning med att karaktären har det dåligt, sen går det svinbra sen händer något sorgligt men i slutändan är det ett happy ending! Så turbo tycker jag helt klart att man kan se ! Ta med knattarna och skratta, riktigt roligt att gå på bio med små när man får se dem lyckliga! Det kan jag garantera att Dani var efter att ha sett filmen, visst blev han lite grinig i bilen men det var för att tröttheten efter dagens misslyckade sovstund slog på! Så Turbo får 4 av 5 sniglar av mig, bara för att jag redan klurat ut ploten innan filmen ens startat igång ordentligt ;) 
 
 
De fem av sex racersniglarna.. Turbo, Burn, Smoove Move, White Shadow och Skidmark!  Den som saknas heter Whiplash! Google him up! Tycker dem är fett balla, vartenda en av dem! Tänk er att ha en sån snigel, de ni ;) 
 
Nu ska jag somsagt lurva ner mig i sängen och kolla på filmen, recension imorgon på We're The Millers, även fast jag redan sett den så.. <3 
 
Godnatt alla gulliga <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!