Music take me away

Jag kommer alltid på mig själv att jag sitter och små dansar när jag lyssnar på musik, hahah. Speciellt på natten eller när jag är själv. Kom på mig idag när jag satt i korridoren på morgonen att jag satt och små headbanga...
Hoppas ingen såg mig hahaha folk kommer tro att jag är helt borta!
 
Så om ni nån gång ser mig själv med hörlurar va ett creep och kolla bara på mig så kanske ni får se några dancemoves ;)
Okej... nej gör inte det!!
 
Nej jag måste verkligen sova nu! Det har varit en underbar dag för jag fick somna i Ellos knä en stund idag och det var verkligen ett stort behov! Somna med nån som man känner sig trygg med! Imorgon är det fredag <333
Yay helg!
 
Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag göra en sak imorgon men tror jag ändrar det tills på måndag, för jag tror jag kommer vara på ett bättre humör på måndag och jag vill helst träffa den här personen med ett bra humör även fast personen redan har sett mig med ett dåligt humör!
 
Nej nu ska jag sluta skriva och ni får veta vem personen var på måndag om jag träffar honom/henne :)
 
Det är seriöst jag just nu!
Bilden är från tumblr.
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!