LÖÖÖÖÖRDAG

Det är BARA 2 dagar kvar på lovet! Helt sjukt! Det kändes så länge kvar i söndags men det var det ju inte.. Dimitra har sovit hemma hos mig sen i torsdags och vi har ju hittat på en massa tokigheter ! Vi var på stan torsdag kväll och handlade först tyg på Ohlssons och sedan på American Food & Gift Shop, ni ser oss testa sakerna vi köpte för första gången i inlägget nedan! Sedan åt vi en sen middag på Subway och satt uppe halva natten och sydde på min utstyrsel till skolans Halloween som är på  tisdag ! Igår var vi med Emma som kom hit från Västerås. Vi gick mestadels runt på stan, käkade på Subway och shoppade lite nödvändiga saker. Köpte med mig skor, puder, väska, halsdukar (en till mig o en till D). Köptes även lite andra småsaker men inget som är värt att ta upp. Satt uppe till fyra inatt och kollade på The mortal instruments och sedan sov jag som barnet fram till kvart i tolv idag <3 Dimitra ligger fortfarande och sover i vardagsrummet medan jag sitter på toaletten för att det inte finns någonstans att sitta enligt mig ! 
 
Vi får höras under dagen kanske? Puss <3 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!