Jag mår inte bra.

Klarar knappt av att resa mig ur sängen på morgonen. Såg att det var -1° idag och det blev ju inte bättre, började må illa och försov mig med 2 timmar. Igår kväll köpte jag en tidning att läsa så ikväll, när jag kommit hem från skolan och gjort ryska läxan så kommer jag kolla på någon bra film, äta B&J och läsa. Jag behöver egentid just nu, jag är stressad och rädd och massa annat från ingenstans så jag känner att ångesten kryper närmre. Har dessutom börjat reagera på ALLT starkt eller vitlökskryddat. Vilket är i princip all mat som serveras både i skolan och hemma, vitlökspulver har typ alla i maten och varje gång jag får ett anfall blir det värre och värre för varje gång så nu ska jag gå på piller i en månad minst. Jag tror min kropp säger ifrån en massor nu bara för att jag har överansträngt den på ett eller annat sätt, den vill liksom inte hänga med i leken längre. Så denna vecka kommer se ut lite på samma sätt. 
 
Måndag: Skola - Hem - Läxor - Egentid - Sova
Tisdag: Skola - Ryska- Hem - Sova
Onsdag: Skola - Dans - KU - Hem - Sova
Torsdag: Skola - Hem - Läxor - Sova
Fredag: Skola - Hem - ..? - Sova
Lördag: Sofia fyller år, Vakna - göra något - Sova
Söndag: Vakna - Lämna in Samhälle - Sova
 
Hur mycket bloggen kommer lida av mitt mående märker vi. Kanske kommer ett inlägg då och då eller så kommer det inget alls. Allt jag vet just nu är att jag behöver mig själv mer än någonsin och då kan jag inte fokusera så mycket på annat! 
 
Bloggpaus helt klart, på obestämd tid med något inlägg då och då. Finnes förmodligen på Instagram @B3atless
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!