Frost

Idag när vi skulle åka och hämta Maria och Kiki på maxi så tog jag chansen och fotade ute lite, det var frost på allt så det var jättefint! Jag vill verkligen ha det objektiv som jag kollat på för då skulle jag kunna ta så fina bilder, dom här blev ganska fina dom med men jag vill utvekla mitt fotande för det är ju nåt som jag verkligen älskar!
 
Annars har jag gjort historian och läst lite ur boken som jag läser till Svenskan annars har jag inte gjort nåt vettigt idag :c Ska testa en sak med mitt hår också och se om det blir snyggt sen är det snart dax att sova för imorgon är det en ny dag :)
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!