Friskis och svettis

Åkte hem direkt efter gympa lektionen som var på ett av friskis och svettis. Herregud vad kul det var!! Jag och Josefine bestämde oss för att vi två ska börja gymma tillsammans så nu är det bara dax att köpa gym kort och sen är det bara att köra!
 
Men det var verkligen jätteroligt, Lokalen var fin, han som visade oss runt var riktigt snäll och förklarade allt riktigt bra. Så det var en rolig gympa lektion. Sen fick vi typ 20 min fritt och jag gick runt och tog massa konstiga bilder med alla mina fina kompisar, så sjukt fula vi här hahah!
Dom bilderna kommer ni aldrig få se! Hahah
 
Men nu är det helg som gäller, för mig betyder det att vila och mer vila!
Verkligen inte mått bra den här veckan och mår fortfarande inte så bra så jag ska vila upp mig, få ny energi tills nästa vecka börjar :)
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!