Estetarna

Är fortfarande kvar i skolan och hämger just nu i musikrummet med några estetare. Rättare sagt Ludvig, Martin. Ska vara kvar här till 4 och sen ska jag vara på stan en stund med Aron innan jag drar hem! Har kunnat fördriva tiden ganska bra även fast Ello inte varit här! Dock har det varit ganska tråkigt utam henne!

Fick veta en ganska rolig sak också från vår mentor idag! Hon är gravid med sitt andra barn!!! Jättekul dock kommer hon vara hemma från april till jul nästa år så det är ju lite tråkigt men men!

Ska försöka och inte bli döv nu men hoppas ni har en bra dag! :)



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!