Challenge

Som ni kanske märkt så gjorde jag inte gårdagens challenge men jag gör den idag samtidigt som jag gör dagens, men jag kommer lägga in den så det ser ut som den kom upp igår så om ni vill se den så får ni scrolla längra ner när ni ser att jag lagt upp dagens? Deal? Bra!
 
Annars så åkte jag hem till Ello efte skolan och är fortfarande här i typ 20 min till!
Vi har ätit, pratat, skrattat, dansat, sjunigt, sovit. Ni vet det lilla vanliga jag och Ello gör tillsammans!
Det var verkligen dax igen efter 4 dagar utan att träffats! Nu mår jag mycket bättre och är redo för morgon dagen som innebär idrott i skolan. Vi ska på  gymbesök på friskis och svettis så vi får se hur det går! Sen blir det troligen raka vägen hem om jag inte stannar på stan en stund. Beror helt på. Har en liten plan om vad jag ska göra men får se om den andra personen går med på det.
 
Har inte heller känt mig helt 100% frisk sen i onsdags så det kanske bara blir att vila hela helgen, för jag tror att inte nåt viktigt händer alla fall.
Är det bara jag som tycker den här veckan har gått läskigt fort!? Det var ju typ i förrgår vi hade helg och nu är det helg igen. Fattar inte vart dagarna har tagit vägen?
 
Men det kanske blir så när man trivs på sin skola och har kul varje dag? Vem vet?
Sen har vi snart också gått en hel termin!!!
Hur fort gick inte det liksom?
 
Var det inte igår jag låg på stranden med Maggi, Kiki och Lotta och badade?
Eller när Kiki fyllde 13!
Eller midsommar!?
Eller när jag blekte Lottas hår?!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!