Byta skola?

Ja... Det här kommer väl bli ett sådär lite dåligt inlägg då jag sitter på en skol bänk i korridoren och ska vänta i 1 timme innan min första lekiton. Det är ganska skönt att komma hit tidigt för oftast är det inte några folk här. Kanske en eller 2 men dom har lektioner så man blir alltid ensam.
 
En sak jag tänkte dra upp är en sak som har gått runt och runt i mitt huvud i snart 1 vecka men igår blev den starkare.
 
Byta skola.
 
Ello kommer redan ha flippat för hon läst rubriken. Men let's face it. Jag älskar IT, det gör jag verkligen. Men när jag gick i 9:an och ville välja gymnasium så var mitt mål att söka till Fyris frisör linje, för det är det jag vill göra när jag blir äldre. Men jag fick problem med min rygg och la drömmen åt sidag och trodde aldrig jag skulle bli bättre och sökte till IT. Jag kan säga att jag inte ångrar det, verkligen inte jag älskar det här. Jag har lärt känna så många personer och växt som människa på dom är 3 månaderna. Men nu har min rygg blivit bättre och jag skulle kunna klara det. Jag skulle kunna klara av frisör yrket.
 
Men jag är rädd att jag ALDRIG kommer trivas lika bra på nån skola som jag gör här. Jag älskar som sagt alla personer och vänner här, till och med lärarna även fast dom flesta är
 
en jävla pain in the ass. Om it bara hade haft en frisör linje. 
 
Kan jag ta med alla personer och lärare till Fyris?
Eller kan jag ta hit frisör linjen?
 
Jag har så många tankar just nu och det där är väl en av dom... Vi får se vad jag gör...
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!