Solig dag ♥

Vart hemma idag då jag lyckats slå i min rygg, jag har dessutom början till diskbråk och det är när disken som sitter mellan ryggkotorna går sönder och om den går sönder så måste man opereras och det gör svin ont och på det lyckas jag som sagt slå i på exakt samma ställe (jag har världens tur! <--- Driv.) Men jag tog värktabletter och avslappnings tabletter och gick och vilade en stund och sen när jag vaknade igen så kändest det bättre men har fortfarande ont men gick ut och klippte gräset så imorgon då jävlar blir det skola!
 
Ska bli skönt att komma tillbaka till skolan :)
Saknar också min tönt Ello sjukt mycket redan men får träffa henne på Onsdag så får väl stå ut nu när det bara är några skoldagar kvar, sen har vi nästan hela sommaren att umgås, har redan tänkt på lite saker som jag ska prata med henne om.
Den här sommaren kommer bli underbar ♥
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!