Sleep all day!

Usch vad mysigt att sova! 
Somnade vid 2 och vaknade vid 12! Sov ut ordentligt idag :)  Har fått naglarna målade och tänkte passa på att blogga. Jag ska inte göra alls mycket idag. Huset är fullt av skrik och panik (barn med andra ord) så blir lite kvalletid med dem! Sen ska jag väl även göra en komplett inköpslista på det som behövs till när Bella kommer hit! Har även planer på att kolla på "This is England" såg den någongång för två år sen men nu har Nudelkid spammat tumblr med gifs därifrån så blev sugen att se den igen :) 
Jag vet inte hurvida jag kommer blogga idag men jag kikar väl in när jag har tid :) 
En halvt creepy bild på mig 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!