Lista

Tänkte göra en sån där dag lista. 45 dagar. Första dagen kommer upp idag!

Dag 1: Min facebook profilbild med flest likes.
Dag 2: En bild på personen som vet mest om mig.
Dag 3: En viktig person i mitt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: En gammal och en ny bild på mig själv.
Dag 6: Bakrund på mobilen.
Dag 7: En bild på mig när jag va liten.
Dag 8: Några favorit citat.
Dag 9: En bild jag tycker visar kärlek.
Dag 10: En bild som får mig att le.
Dag 11: En bild på mig och någon i min familj.
Dag 12: Min mobiltelefon.
Dag 13: Min nuvarande profilbild på facebook.
Dag 14: En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 15: En person jag vill träffa just nu.
Dag 16: Bild på ett av mina husdjur.
Dag 17: En av mina favorit låtar.
Dag 18: En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 19: Favorit smycke(n).
Dag 20: Musik top 5 av en av dina idoler.
Dag 21: Min dator.
Dag 22: Min favoritfilm.
Dag 23: Ett sommarminne.
Dag 24: En person jag älskar.
Dag 25: Berätta om mig själv.
Dag 26: Staden där jag bor.
Dag 27: En person jag ser upp till.
Dag 28: Bloggarna jag läser.
Dag 29: Min kamera.
Dag 30: En bild på någon jag saknar.
Dag 31: En låt som jag tycker är knäpp.
Dag 32: Ett kort någon annan tagit på mig.
Dag 33: En person/kändis jag önskar att jag träffat.
Dag 34: Hit vill jag åka innan jag dör.
Dag 35: Favorit ställe/plats.
Dag 36: Detta är jag beroende av.
Dag 37: Mina idoler då och nu.
Dag 38: Bästa bok jag läst.
Dag 39: Min favoritdricka.
Dag 40: En tv-serie jag älskar.
Dag 41: Mitt stjärntecken och om det passar med min personlighet.
Dag 42: Mina rädslor.
Dag 43: Husdjur.
Dag 44: Min idol.
Dag 45: Ta mig tillbaka.

 

 

 

 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!