Whats up wit the SWAG!

Lagt mig i sängen och ska kolla på PLL avsnitt 3 och 4 från säsong 1. Jag har minst sagt fastnat för det. 
 
Efter mitt förra inlägg packade jag och åkte till simhallen med Alicia, sedan när vi väl skulle cykla hem började det spöregna och håller sig ännu, hoppas på att regnet är kvar heeeela natten ! Men var in en sväng på ICA och köpte med mig kyckling innan jag åkte hem och gjorde iordning en middag av sallad och Jordgubbsshake, riktigt gott! Ska se till att berätta hur jag gör min goda drink sen! 
 
La mig i badet senare och bara samlade tankarna lite, behövs ibland :3 Men somsagt ska jag sysselsätta mig med PLL tills jag ska sova, sen ska jag kliva upp tidigare imorgon ! :) 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!