Vänta för alltid.

 
 
Hello alla sexy motherfuckers där ute!
 
Det är Maggi en av Dimitras bästa kompisar som kikar in för att gästblogga lite. Trevligt huh? ♥ 
 
Idag så vill jag prata om massor med saker hehe nej men, jag vet att det finns många som tror att jag bara är glad hela tiden. Egentligen så ger jag *** i vad andra tror och tycker. Men snälla gå inte fram till mig efter du har gjort mig flyförbannad och säg '' du har förändrats''. Kära du jag har inte förändrats jag håller bara in alla dåliga känslor inom mig och håller upp en fasad, men du kanske har varit så blåögd att du tror att det är den enda känslan som jag är kapabel att känna. Inte för att göra ett argt inlägg men jag har faktiskt aldrig sagt det här till någon. Jag tror att Dimitra uppskattar det här. Jag är ledsen ofta, jag är ensam inombords, jag har mycket ilska och jag är glad. Förstår någon på denna jord att jag precis som alla andra människor har flera känslor än bara lycka? Nog för att jag älskar att folk minns mig som den glada, men ta det lugnt. Jag är oerhört bra om jag får säga det själv, på att hålla in min smärta. Och jag ska förklara varför jag gör det, därför att jag inte vill dra ner andra i skiten. Dimitra är en av de få som jag kan öppna mig för, jag har gråtit inför den här vackra människan. De som känner mig vet att jag skäms för att gråta inför andra, jag hatar att göra det och tycker det är pinsamt. 
 
Ta mig inte fel, jag mår mycket bättre idag än vad jag gjorde för några år sen, för inte så länge sen så var det dödsdagen då min pappa gick bort i cancer. Det var allt annat än lätt, i alla fall jag vill inte göra det så himla djupt nu, men för de som läser det här jag vill bara säga att det finns mer. Det är inte bara smärta, det går över jag lovar. Lita på mina ord, du klarar av det här och DU är stark och vacker DU är underbar. Jag blir så ledsen när jag hör om människor som har blivit mobbade, ingen ska behöva bli mobbad. Jag har blivit mobbad förut så jag vet att det är förjävligt. Men om du försvinner som jag ville göra, nu spiller jag ut allt ja. När jag  ville ta mitt liv, när jag hade anorexi och pressade mig själv till max. Du låter de som mobbade dig vinna om du försvinner, du låter allt annat vinna. Du låter livet vinna över ditt liv. FUCK IT du är förfan underbart stört vacker och fin, JAG tror på dig och jag vet att du klarar av det här. Vem du än är var du än är så önskar jag att jag kunde hjälpa dig att hitta lycka igen. Men det kan jag inte, bara du kan det, men jag vet att du är stark. 
 
Var dig själv och visa stolt att jag är jag. Tack Dimitra för att du fanns där för mig när jag föll, tack för att du höll min hand när jag grät. DU är bäst, och jag vill hålla dig när du behöver mig. Nu mår jag dock bra tack gode Gud för det. Jag hade Dimitra som stöd och mina systrar och min mamma. Tack ni är bäst. Och ett tack till G också, du kom in i mitt liv när det var som jobbigast. Tro på dig själv även fast det är svart, dumpa de som gör dig olycklig, skratta när du har chansen. Var dig själv stå på dig själv. Och peka fuck you åt djävulen och vandra igenom den där elden. 
 
Jag har gjort det, och om jag kan så kan DU. Kära vackra du som läser det här DU kan jag tror på dig. 
 
 
FUCK HATERS. :) 
 
Dimitra jag älskar dig som fan, hihi du är bäst. Tack Ello du har också stöttat mig du är en sån fin person! Så underbar och bryr dig verkligen. Hihi, ja det löser sig faktiskt till slut. <3 
 
'' If someone hates you just smile at them and walk by with your best walk, that will kill them. '' :* <3 
 
Älskar dig besti. <3
 
 
Jag fjortis?! Haha vad menar du? Det där är min hudton. ;) 
 
Du är så galet söt. <3
 
 Sötnos. <3
 
Mihiih. <3 
Ja. Jag är medveten om att jag ser ut som ett rövhål. Men Dimitra var fin. :* <3
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!