Sovmorgon

Har ju sov morgon till 9 imorgon! HALLELUJA!
Var så trött när jag kom hem idag, tro det eller ej men man blir trött av att bara ha en unge på fritids och det är för att man kan sitta ner och ta det lungt utan att behöva bry sig om några andra barn och då är det lätt att man nästan somnar och speciellt nu när min kropp fortfaraden inte är van med att vakna tidigt!
 
Sov en timme och en halvtimme innan maten och sen sov jag en timme efter maten också och nu känner jag mig lite piggare men länktar så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket tills jag får lägga mig i sängen under mitt flanellakan. Har hela settet. Flanel lakan, Flanel påslakan och ett Flanel örngott och det är så underbart varmt och mysigt! Fryser aldrig!
 
Har också hittat kläderna som jag skulle haft på mig idag men det får bli imorgon istället! Ska snart gå och lägga mig men tänker stanna uppe lite längre. :)
 
Ni får en bild på Kiki när hon öppnade min och Marias present :)<3
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!