sömnproblem

Min sömn har blivit så dålig! Även fast jag lägger mig runt 11-12 så somnar jag inte förenst runt halv 3 på natten och så sover jag fram till kl.1 på dagen. Det är sjukt jobbig!
 
Men jag börjar må mycket bättre och jag har kommit igång med min lilla mini träning igen som jag fick sluta med när min navel fucka ur.
Det enda jag gör är att göra 10 sit ups, 10 armhävnignar, 10 "armlyft" och 10 lut bakåt. Dom 2 sista är två övnignar jag fått av min sjukgymnast som jag ska göra för att "börja" tillbaka min rygg. Armlyften är att man ligger på mage och sen sätter man i armarna i golvet och trycker upp som en vanlig armhövning men man låter hela nerderdelen ligga kvar på golvet så man börjer bakot, typ som Ariel i Lilla sjöjungfrun fast armarna framför dig.
 
Lut bakåt är bara att jag sätter händerna längst ner på ryggen och börjer mig bakåt 10 gånger.
Så enkelt.
 
Sen drog Kiki och jag ut och först gick 1 km och sen sprang vi 1 km också, så det kanske ska bli nån daglig sak att göra då jag aldrig förut gått ut och sprungit frivilligt.
Men det var ganska sköt och efter tog jag en lång och förkänad dusch och sen målade jag naglarna och nu blir det säng eller först ska jag göra mina två övningar innan jag går och lägger mig. Ska helst göra dom 3 gånger varje dag för att ryggen ska bli bra men blir oftast bara 2 gånger, Morgon när jag vaknar och Kväll när jag ska gå och lägga mig.
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!