Sömnlös

Hej!
Ähm vet inte riktigt... Detta är min och min bästa väns blogg så antar att sånt är okej att skriva här då vi är så knäppa som vi är ...

Vi la oss vid 1 men precis när Bella somnat krampar det plötsligt till i magen och jag tänker "jag ligger här en stund så får vi se om det släpper". 20 minuter senare sitter jag på toaletten och är hur lös som helst i magen D: och sen när jag trodde jag var klar så var det bara början. Så satt på toaletten till 2:40 ungefär med Dimitra i FB chatten och sitter med henne fortfarande. Vet redan med mig att jag inte kommer kunna somna på ett tag nu menmen. Jag tycker typ sånt alltid är så jävla pinsamt då jag är rädd att jag ska väcka någon eller ställa till med problem D: så jag har liksom suttit där och varit rädd för att väcka någon och samtidigt för att typ nåt ska gå snett och jag börjar spy istället... Så normal är jag (Y)

Tror det var kaffets fel, men men ... Jag gillar kaffe :(

Och nu blev man kissnödig, toaletten är 23 småsteg bort och jag orkar inte om någon hört alla gånger jag gått ._. Får väl förklara det på något sätt imorgon :O

Nu ska jag sluta dela med mig av kiss och bajs historier på bloggen..... Annars tycker ni jag är ännu mer knäpp ._.

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!