Snabbis

Det här får bli en snabbis! Jag har mått himla bättre idag så jag ville spendera den med familjen då jag aldrig vet vad morgondagen ger och hur jag mår. Så idag så har jag och mina underbara systrar suttit och spelat kort och den som förlorade i varje omgång fick äta nåt som vinnare bestämde. Så jag fick Kiki att äta inlagd sill, Maria fick äta tomatpure och Lotta fick äta Sambal Oelek. Jag förlorade bara en gång och då fick jag äta leverpastej men när jag vän tuggade så var det som jag vet inte vad men den delade inte på sig så det slutade med att jag spottade ut det.
Sånna idiotiska ider kommer vi på såhär runt 11 på natten. Men nu blir det sova för imorgon så hoppas jag på att jag fortfarande mår bra och då ska jag åka och lämna tillbaka en sak som inte funkade.
 
Sov gott och dröm sött! ♥
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!