No doubt - endings are hard. But then again nothing ever really ends, does it?

Kollade preics klart på sista avsittet i säsong 5 av supernatural och jag kan säga att det var det jobbigaste jag har sett hitills!
Ska börja kolla på säsng 6 nu innan lägg dax. Imorgon kommer Ello hit och jag ska krama igäl henne då ni kanske märkt på dom senaste av hennes inlägg så har det hänt en sak och jag vet exakt vad som har hänt och jag gick igenom exakt samma sak för 9 månader sedan så jag ska krama henne och sen ska vi har en underbar vecka tillsammans <3
 
Och kan jag bara säga att JAG ÄLKAR MINA BÄSTA VÄNNER!
Ello och Maggi är så jävla underbara Ryska maffian och tjejen som blir som en big blck women(det är ett skämt mellan mig och Maggi so no hate!) när hon blir sur!
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!