Natt

Natt igen. Sitter och lyssnar på Ed Sheerans låt Gold Rush från hans album +, dock är Gold Rush en låt från delux albumet. Tycker den är jättebra!
 
Ed Sheeran är helt underbar och jag älskar hans låtar och har gjort det in snart 3 år. Så underbar och charmig kille! Vill träffa honom på riktigt och bara ge honom en stor kram och säga att jag älskar hans musik!
 
Så sjukt utråkad, min huvudvärk har äntligen släppt så jag vill inte sova för det är pga av värmen som jag får huvud värken för att jag är sämst på att dricka vatten. Får se till att dricka mer vatten om det är liva varmt imorgon/idag.
 
Men nu ska jag försöka sysselsätta mig med nåt! BÖRJAR JOBBA OM 16 DAGAR OCH DET BETYDER ATT JAG BÖRJAR SKOLAN OM 36 DAGAR! ÄR SÅ JÄVLA PEPP OCH SÅ JÄVLA NERVÖS OCH RÄDD!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Lisa :)

Gud, jag visste inte att de där extra låtarna fanns!!!! Jag har bara lyssnat på de vanliga låtarna från + hur länge som helst, jag visste inte att det fanns fler! Tusen tack för tipset!

Svar: Så lite så :D Älskar Gold Rush!
Elizaveta Komarova

2013-07-14 @ 22:27:34
URL: http://lisaslookbook.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!