Musik på natten

Ännu en natt med hörlurarna i öronen. Låter min Spotify välja vaf jag ska lyssna på och just nu känns det bara dom låtar som jag har till känsliga saker. Som Ello skrev i inlägget här under... Sen kollade jag också igenom gamla bilder på min mobil och insåg hur mycket jag saknar mina tjejer och nästa månad idag så börjar vi Gymnasiet.

19 Augusti. 1 Månad ecakt kvar idag. Känns jobbigt men kul. Kommer vara jobbigt att behöva gå in i en skola utan att veta att mina tjejer kommer sitta i klass rummet och kramar igäl mig när jag går över tröskeln. Jobbigt att veta att jag är minst på skola igen och troligen i klassen också. Men jag vet att jag har Ello så får vara nöjd med det. -D



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!